Thursday, October 16, 2008

Selamat Tinggal LUMIX

Kamera semi pro aku ini memang sangat berjasa kepada aku. Gambar kat bawah. Setelah melengkapkan tugas kepada aku kini kamera itu telah pun bertukar tangan. Setelah hampir 9 bulan berkhidmat kamera itu telah pun dijual kepada Shauki. Dengan LUMIX sahaja aku telah mengambil hampir 10,000 keping gambar.Dan aku harus memperuntukkan 12 Gig hanya untuk gambar-gambar dalam PC aku. Sebahagian besar gambar-gambar aku ini tidak mengecewakan.

Bukan sengaja aku menjual LUMIX. Biasalah naluri hati mahukan yang lebih besar dan gempaq. Yang terbaru akan sampai lagi seminggu. Berkemungkinan CANON.

Masa mula-mula berkecimpung dalam photography ni aku sendiri kurang yakin dengan hobi aku. Rupa-rupanya hampir setiap hari aku snap gambar. Gambar dari hati. Sebab itu ramai orang cakap gambar aku cantek..hahah

1 comment:

Syazwan Yazid said...

amik NIKON la bro...huahaha!