Friday, July 3, 2009

Kami.. SINDIKET PENEMBAK CURI ( SPC )

Baru2 ni balik penang aku telah menganjurkan satu sesi photography. Mainly outdoor la. Sbb tu interest aku. Memandangkan kami semua baru je upgrade kamera jadi adalah perlu untuk aku mengasah lagi bakat terpendam mereka. termasuk diri aku.haha




So setelah dikumpul2kan kami seramai 4 org plan tuk pegi ke Balik Pulau untuk shooting. Tapi kami kurang sorang. Jadinya kami pegi umah Najib. Paksa dia ikot skali. Anak dia plak merengek nak ikut. So aku bg kata dua kat Najib..Sama ada kami atau anak dia.
Dan dia pilih kami.





So cukup 5 org..So driver apa lg..aku la tu.





So dah sampai kami pun cari port nak shooting. Lokasi: Bendang haji Kassim. Tak kenal pun.
Papan tanda kat situ yg tulis. Agak bergaya gambar aku mencari lokasi..








Kat sini aku letakkan sekitar pembikinan gambar2 kami. Nampak tak director dia tgh berbaring. Lagak seperti PRO.









Nampak tak jurugambar2 sy termasuk sy tgh mengambil angle. Model kami yg agak buncit tu akan mengambil lompatan maut. Harus di ingat segala langkah keselamatan telah diambil.









Salah seorng model..






Dan hasilnya..








3 comments:

GombakRock said...

CUN!! tapi takde aksi lain dari melompat ke?? tapi dari segi aspek yg lain bagi aku yg buta fotografi ni lawa je...

yg penting gambar lawa..btol tak tuan?haha

Anonymous said...

hurmm..itula sal..asyik gmbo lompat ja..xdak ka gmbo macho??hahha..ampa smua ni kn macho2..ehehe..

. F N A . said...

sMart La bRo.!

gUd jOb..nTi Ley r kLik² piCt fara lak ;PP

bE my foLLower oKe.?
tHx (=