Saturday, September 12, 2009

Malam itu dia hanya mahu menari..

-----------

* updated on 14 Sept *


salam,

sebetulnya entri ini akan keluar pada November. Tapi aku rasa aku tak jadi publish entri ini.

Ianyanya agak peribadi bg aku. Namun sesape yg nak baca entri ini aku akan bg thru email.




Jadi bolehlah request. InsyaALLAH aku email kan....



------

22 comments:

Brother`mon said...

salam

mohon cepat skit. aku dah x sabar menanti...harap maklum

Anonymous said...

aku jua..

Anonymous said...

aku mao..

zul@wak said...

peribadi..??bolehkah aku membuat permohonan agr di emailkan kepada ku..sekiranya boleh..maka ianya satu penghargaan kepadaku..terima kaseh..

GombakRock said...

hamba pun begitu...minta diemelkan ke alamat gombakrock@gmail.com

dukeskywalker said...

Assalamualaikum Tuan Pon,

Sebolehnya bolehkah saudara mengemailkannya kepada saya..
Saya dapat rasakan, ini antara masterpiece yang di nanti nanti kan oleh ramai sahabat saudara..

azrilahmad[at]gmail.com

T/kasih...

Hananick_82 said...

Aku pun nak jgk,bole? :)

Lisa Sue said...

salam abg,

alaa..takkan private kan lak..
ramai komen nak baca saya pun nak gak la.mesti never ending story ni.hehe

abg, saya dah bg email saya through sms.

email ek.tq

Ilmapung said...

Pon, tk sabar nk baca masterpiece ko yg nih. sekian lama mengikuti jejak blog ko akhirnya nukilan hebat akan muncul. silalah emailkan karya mu itu sahabat ku, utk renungan ku nanti..

tsk..

The story of Saif Al-Hafsham said...

all,

dah email.

dukeskywalker said...

perghh....begitu skali ke ending dia...sabarlah pon...kalau la aku bleh tolong ko...

be cool bro! jgn sampai terbawa bawa kepada benda yg tak sepatutnya...

Hana Ismail said...

Saifoel...setiap perkara ada penyudahnya..Aku lega kisah ni pun ada kesudahannya..Ape yg ko cuba bt tu sweet sgt..Jgn risau k.There will be sumthing for sumthing...take care.. :)

Putri Akila Nur said...

Putri akila nur ingin membaca.

Skian.


* rasa nk cekik je dia ni. isk isk.

Brother`mon said...

Dengan rasa rendah diri di sulami kadar adrenalin yang agak tinggi mengalir ...silalah email kepada aku sekali....

aku dapat rasa yang hari raya aku mungkin tak sempurna kalau tak baca tulisan itu...silakan..aku menanti dengan penuh sabar dan waras..

zid idrus said...

aku nak bai..!!

Anonymous said...

aku xdpt pon..bgla kat aku..hg kenai la aku..huhuhu..

Lisa Sue said...

abg,

ketika dia mahu mengerti..kami sudah mengerti

ketika dia mahu memahami..kami sudah memahami

ketika dia mahu sedar..kami sudah mengetahui

ketika dia mahu menangis..

saya sudah nangis dulu..isk.isk.isk



abg,buang rasa itu jauh kay..

The story of Saif Al-Hafsham said...

semua,

copy kedua telah di email.

Erna Masfiza said...

ceh..awat aku terlambat ni. email kat aku, aku nak gak..

ernamasfiza79@yahoo.com

Anonymous said...

aku nk gak..nor.azzahra@gmail.com

cikon said...

alamak.. nak nyebok jugak bleh??
cikon_my@yahoo.com.

thks in advance :) hehe

~miss-lala-comot~ said...

tersibuk, mahu juga lah!
mscloudy26@gmail.com