Monday, November 2, 2009

Malam itu bicaraku dengan hati..

----

Hati..
Mengapa masih belum lupa. bukankah sudah diberikan masa..

Hati..
Cukupkah semua usaha ini. Adakah sudah sampai disini. Setelah semua usaha dan airmata?Sudah mengaku tewas??

Hati..
Janganlah buat aku begini. Kuatkanlah aku. Rasuklah aku dengan ruh yang baru.

haih..

Bagaimana harus mahu melupa sedangkan ros putih bersalut tisu itu masih lagi di kenderaanku. Membuangnya pun aku belum mampu..

Bagaimana harus melupa kalau setiap tasbih doaku masih menyebut nama dia. Dan di setiap hujung sujudku masih memohon di lembutkan hati dia..



Tuhan,

Kalau aku berlaku baik..
Bolehkah aku mohon dia untukku di syurga nanti.






----

19 comments:

~miss-lala-comot~ said...

cinta ranap?
kenapa?

nor azzahra said...

haihh..ranap lg?xkesampaian lg?adeh..sabo aja la na shbt..mana nk tau nnti 11hb ada kejutan.he3..

Anonymous said...

it's very moving indeed, it tinges the heart....

*sunflower*

nor azzahra said...

haihh..haih...mengapa dan kenapa..haihh..oh hati..

Putri akila nur said...

kuatkan hati and just leave the past. LOL ;-)

p.s; i wanttt ros putiihhh... hohoho

Mental Phobia said...

sinar batas sepi

The story of Saif Al-Hafsham said...

lala: kadang-kadang buntu.

azahra: tunggu aja utusan tuhan.

sunflowers: touched me more than u can imagine..

putri: hati rapuh. i will bring u ross putih k.

mentalPhobia: deep meaning thou..

dukeskywalker said...

dah dah laah tu.. kau kan skang dah member celebrity fitness..

Anonymous said...

yes true, one can merely imagine, but to embrace it, would be a whole new different level...

*sunflower*

Mental Phobia said...

kau sebagai lelaki kacak di mataku..akan berjumpa dengan perempuan yang hot tapi beriman..yang penting, istiqomah-yahudi kacuk

Lisa Sue said...

Tuhan,

Kalau aku berlaku baik..
Bolehkah aku mohon dia untukku di syurga nanti.

abg..u really2 love dat girl..

keep on praying k.pretty soon she will be yours i think.

The story of Saif Al-Hafsham said...

dug: ko ni suka bocor rahsia la..

sunflower: yup.

mentalphobia: tq.yahudi kacuk mmg bijak berbicara.

Lisa Sue: sampai hujung nyawa.

Pak Sheikh said...

Laa.. rupanya ko belum buang lagi bunga ros ko kutip kt tepi kubur cina tu...

Mental Phobia said...

bunga kuburan yang sudah dijampi selalunya lebih wangi

nor azzahra said...

jikalau dia bukan ditakdirkan utk bersama,smpai akhirat pon xkan jadi milik kita...itula kenyataan..

The story of Saif Al-Hafsham said...

azahra,

untuk kenyataan mcm tu hg simpan utk diri hg.xpayah dok bg aku.

hidup tak positif lgsg!

Anonymous said...

give up ajalah..masa byk terbuang..

aripsamat.... said...

hati....
saluti dirimu dengan kunyit babas

hati....
rendamkan dirimu kedalam minyak panas berskala 100 darjah celcius...

oh hati...sungguh sedap aku menjamahmu.....

~miss-lala-comot~ said...

Tuhan JUGA masih simpan untuk sesuatu yg lebih baik kepada kamu.