Saturday, November 21, 2009

sebentar ya.aku nak bebel..

----------

Sebelum aku terlupa aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kepada beberapa orang. Mereka2 ini telah review blog aku.

Aku tak nampak apa istimewa blog aku ni sampai ada yg nak review.

Tetapi aku sungguh rasa terharu sebab kebanyakan mereka telah mengambil beberapa cerita terutamanya cerita-cerita REDUP untuk di jadikan pedoman. Aku akui cerita-cerita REDUP adalah kisah yg penuh sentimental. Satu masterpice luhur dan jujur. Dan sejujurnya aku beritahu di sini kisah itu telah pun tamat.

Selepas entri 'Semalam bicaraku dengan Hati' itu published, aku telah dapat satu sms dari Redup minta ros putih itu di buang dari kenderaan aku. Dan akhirnya aku cakapkan pada dia InsyaALLAH aku janji akan buang juga.

Sebenarnya akusangblogger pun adalah ceritera dia. Maksudnya kebanyakan entri aku adalah kiasan-kiasan untuk dia. Dan aku tau kebanyakan orang yang buka baca akusangblogger sebenarnya nak tau konflik dan kesudahan cerita ini. Bohonglah kalau ada yg kata nak tgk aku mengarot2 dlm blog ni.

Kepada semua, sekali lagi aku bagitau kisah ini telah pun tamat. Terima kasih kepada yg sudi review, mengambil quote aku, dan jugak meletakkan kisah redup sebagai semangat. Kepada Maya, adi, zaty, lala, wak, ilma, Mrs Wahida, anjang dan lain2. TQ

Aku juga bangga kerana byk gambar2 yg aku amek berada di blog2 orang. TQ

Oh lupa pulak kepada kaunselor2 aku seperti Ejan, umi, aiman, yatt, erna, am, farhana, sha, adheen louis, man saiko. Korang pun tahu betapa sukar aku nak buat satu2 keputusan..

Seperti matinya cerita ini maka mati jugalah idea aku menulis. Seminggu aku pikir ape nak tulis.

Buntu.

p/s: aku rasa mcm tengah tulis wasiat.

----

9 comments:

kakashi said...

setiap yang berlaku ade hikmah nya. setiap manusia diduga berbeza-beza. terpulang pada kita untuk menghadapinya dengan tabah dan bijak. :) be strong okay.

The story of Saif Al-Hafsham said...

apa lu crita..gua cool.

nor azzahra said...

hurm..

N a d i a said...

hmm..
lepas ni..
masih ada bebelan anda lagi ke tak?

The story of Saif Al-Hafsham said...

aidani,

bebelan dari segi apa?

N a d i a said...

bebelan ape² saja.
saye suka baca entry anda.
jadi macam ketagih nak
visit blog anda.

sila jangan berhenti menaip.

masih ada yg sudi membaca.

(^.^)

Putri Akila Nur said...

wa..

matt said...

hang suka reka2 crita wlpun crita tuh xwujud....apapon hang tlah mnarik ramai pnbaca especially pompuan...bila nk cri pengganti..hehehe

wak said...

ape kah kaitan aku?