Sunday, February 7, 2010

Boleh bikin tumor.

---


tak pernah aku sangka punya susah nak buat entri baru. Boleh bikin tumor.


Satu hari satu perenggan...
Tapi tak la panjang sangat isinya.


haih..


Kalau aku guna typewritter macam zaman dulu mesti dah berkilo kertas aku habis.

Alaa..macam filem-filem melayu tu. Asal tak jadi je buang kertas. Asal takde idea je buang kertas.Pastu muka tensen-tensen..


Susah betul aku nak siapkan..




" MEMILIKI CINTA SEMPURNA..BILA MATI HIDUP SEMULA "





------

10 comments:

~miss-lala-comot~ said...

tak kire..abg kene perah otak gak utk tajuk itu.

The story of Saif Al-Hafsham said...

lala,

untuk org yg baru mencari cinta, kesah ini tidak sesuai untuk kamu.

kalau untuk pedoman mungkin.hehe

aripsamat.... said...

cari cinta cepat sket...

Mental Phobia said...

ku tak mahu cinta, di kocok-kocok-ekeng sumbowo

-aTie- said...

" MEMILIKI CINTA SEMPURNA..BILA MATI HIDUP SEMULA "

sgt suka statement ini....

Khaizarien @ atie Blog

~miss-lala-comot~ said...

ceh, kritik nampak!

ryoku said...

macam tajuk lagu.
memiliki cinta sempurna. - lagu yuna.
bila mati hidup semula. - lagu butterfingers.

The story of Saif Al-Hafsham said...

ryoku,

bijak.kesinambungan kisah menjangkau 2 lagu.sgt kena.

honeyali3na said...

Cinta yg abadi pada Yang Maha Esa.
:)
Cinta manusia ni anytime boleh dibuang pakai.
Sekali terluka,sampai bila-bila kita ingat.
Sekadar myampuk di blog awk nie.
:P

dukeskywalker said...

alaaa lu tgk pyan tulis satu baris jer.. rilek jer, takyah nak bikin tumor la tak berak 2 hari la apa la..