Thursday, May 6, 2010

pernah terfikir macam mana rasa bakal isteri anda bila dapat tahu anda begitu mengagumi REDUP? perempuan sukar untuk terima lelaki yang pernah menyayangi perempuan lain begitu hebat.

saya tak pernah mengagumi dia. Dia cuma seperti Sue. Pernah hadir dan saya letakkan tinggi dalam hidup saya. Sesiapa pun selepas mereka akan saya letakkan tinggi dalam hidup saya.Iye la bakal ibu kepada anak-anak saya nanti. Dan syurga mereka terletak di kaki bakal isteri saya.

Tolong jangan cakap pasal ape perempuan suka dan apa perempuan tak suka. Itu semua sangat abstrak. Sangat berbeza-beza.Semua perempuan tak sama fitrahnya.

Lagipun jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Kalau sudah dijanjikan Tuhan semuanya akan berlalu dengan mudah sekali.



Percayalah.

Ask me anything

No comments: