Wednesday, January 21, 2009

Diam!

aku tertekan. semuanya serba tak kena. adakah aku telah hilang sentuhan. damn..

camana lagi la aku nak buat. dah puas pusing. Kalu camni alamat aku sorang diri la sampai ke tua..dem..

apa lagi yang tak kena entah. cara kah?teknik kah? mau mulut manis mcm tebu bunting kah?buruk kah........??
tel me forgod sake!

patah tumbuh hilang berganti..wat da fak!

tiuplah angin.terbangkan ia ke sana.carikanlah aku dahan itu. kerna didahannya tertulis takdir. mohon kau sampaikan padaku.
agar aku tidak lagi gusar...

8 comments:

Anonymous said...

sebab sebabnya adalah:

1. ko memilih.
2. ko poyo.haha..
3. teknik tackle ko da tumpul.
4. ko banyak berlakon. just be your self.
5. ko tak cari dahan tu sendiri.

candylips_izy said...

perseverance is the essence of success..

heh..tapi kan abam, as long as u xcari sendiri mmg susah mau dapat.bukan sebab xbetul tune atau teknik..bukan sebab tu..

finding the one requires real effort..diriku tahu ade seseorang untuk kamoo di luar sana..

get ur guards up, and u'll find ur happiness..

gudluck..!!
ganbatte...!!

Saif Al-Hafsham said...
This comment has been removed by the author.
Saif Al-Hafsham said...

anonymous:
sape ko yg tau byk pasal aku.fak!
pegi mampos dari blog aku.aku bkn cipta ini untuk kau!

candylips_izy:
tq.tp post ni tak la menunjukkan kekeciwaan yg sgt2.sgt abstrak.haha

Erna Masfiza said...
This comment has been removed by the author.
Erna Masfiza said...

betenang beb...bunga bukan sekuntum...TAPI kumbang pun berekor-ekor gak..

candylips_izy said...

ceh.
pnt diriku menyusun ayat..
huhuhu...
menci la camni..

dukeskywalker said...

haha..pon²...