Friday, January 16, 2009

Ini aku.

haha..inilah muka aku yg paling sengal pernah aku letak.tp agak macho la.semua org bleh tgk dgn percuma. Lepas ni misai dan janggut tu dah xde.

Bos aku dah bising, mak aku kat kampung dah bising dan kwn2 aku kat opis pun dah bising2. Nape nampak serabut sangat. Aku jawab aku ni org seni. Aku berinteraksi dgn alam.ptuih!.

Hari Selasa ni masuk keja aku janji akan lebih terurus. Lebih kemas. Dan aku janji akan pakai kemeja dan seluar slack (wlaupun keja company US yg xkesah ko nak pakai ape). Damn kwn2 aku..Yg pasti aku akan tampil dgn rambut baru..

Gadis2 diluar sana apa lagi..

3 comments:

Erna Masfiza said...

memang ptuih..

Kieng Meng said...

apsal bila aku baca tulisan ko aku rasa nak sepak je..nape ek???aku buntu

candylips_izy said...

hehehe..

ade stail la abam...
very sarcastic in a funny way..
i loke..!!!

sy suka..sy sukaa...!!

abam soki jgn jeles yah..
kamoo tetap ranking #1

hehee