Wednesday, January 14, 2009

Seribu Satu Wajah

Dah lebih dua bulan aku tak menulis. Lagipun bukan aku publish kat sape2 pun. Suke hati aku la.haha..Tapi hanya kawan2 terdekat jela yg tau.

Terima kaseh la jugak kepada erna yg tak henti2 menanyakan bila aku nak menulis lagi di blog aku. Erna mengUPDATE aku setiap masa. Kepada bengkok yg menjadi peminat setia akusangblogger walaupun aku tak tau ape yg bestnya kat sini. Tak lupa juga kepada Dugg yang akan mengUPDATE rakan2 tentang perkembangan blog aku.

Kerana anda semua la blog aku dibukak sebanyak 800 kali walaupun belum official lagi..haha

Diatas ini adalah wajah2 yg berjaya aku amek sepanjang 2008. Jangan tanya aku nape byk org hisap cigar kat atas tu.

5 comments:

Erna Masfiza said...

Blah la...tolong jgn me'moyo'kan diri dengan membabitkan nama aku..hait tuih..

Mohd Syabandi said...

I give credit for all picts taken.

Erna Masfiza said...

btw, gambar 5 dari kiri tu, comel la.nampak ada karisma, anggun dan menawan..

Anonymous said...

poyo gak ah ko ni...macamana la awek nak sangkut. haha..

dukeskywalker said...

ntah bila ntah aku mengupdatekan blog ko pada rakan²..