Friday, February 27, 2009

Berkabung

Sejak dari semalam aku ishtihar diriku berkabung.

Aku bosan hidup.

Asyik gagal memanjang

Aku nak pegi Gaza.

Shauqi mau follow aku?

7 comments:

GombakRock said...

apa daa korang ni?? shauqi suram kau pulak mendung...emmm...marilah esok ke stadium shah alam menghiburkan hati melihat selangor membenam kelantan!! kah kah kah..

Erna Masfiza said...

aku tak berkabung tapi berkubur...

Kieng Meng said...

mari!!!aku sudah bosan hidup begini!!
ghaza, tunggu!!

NO SUPrises said...

nak pegi p ja...
jangan kecoh2...

nati xjadi pegi malu....
hehe....

dukeskywalker said...

"Hujan pasti berhenti!"

Ilmapung said...

Tak sempurna lg idup ko bang selagi ko tak pg Ghaza.. bila nk berambus? dah lama ko war2kan nawaitu ko tu.. jgn jd "Ayam Jantan yg hanya tahu berkokok tapi ekor penuh bergelumang dengan tahi". Ak pasti ko tak rela berbau busuk..

Mohd Syabandi said...

Aku hantar korang ber2 je lah, aku nak berperang dengan diri sendiri dulu. Banyak sgt Keperluan mencukupi & Kehendak belum terCapai.

Semoga TerJAYA kalian.