Wednesday, February 18, 2009

Teman-temanku di Rumah


Kalau org tanya aku apa yg ko bt di rumah?
Siapa kawan2 ko dirumah?
dan apa yg membuatkan ko tu ko?

Aku dengan tanpa segan silunya menjawab..aku adalah apa yg aku buat setiap hari. Pendek kata kalau aku mati ini je yg aku ada secara on the spot nye..
Satu set hair dryer berjenama ELBA yg bertanggungjawab mengeringkan rambut aku setiap pagi sebelum ke opis. Kalau aku lambat ke opis maksudnya gadget inilah yg melambatkan aku.
Satu set beg YONEX dilengkapi dengan raket juga dari YONEX dan satu batang lemang bulu tangkis berjenama PROTECH.
Minyak wangi yang baru aku berjinak2 sejak dua tahun lepas. Satu berjenama Armani:Code dan satu lagi Salvatore Ferragamo. Ya kedua-duanya dibeli oleh kakakku dan dia jugak la yang bertanggungjawab memilih jenama tersebut.
5 pasang kasut + satu selipar.
Satu set golf berjenama DUNLOP yang akan aku main bila mood aku sampai.Satu mug aku yg comel.
Satu bag travel berjenama KARRIMOR
Camera DLSR berjenama CANON untuk mengambil gambar gadis-gadis cantek. yg tak cantek sori.
Syampoo jenama LOreal yg ku beli di saloon selepas dipaksa beli oleh amoi yg cantek. Dia membuatkan rambut aku indah. dan bkn salah dia kelihatan cantek.
Satu pack vitamin C sebagai suplement untuk diriku yg mementingkan pengurusan diri yang terpuji.
4 jam tangan. Jgn marah kerana ini kegilaan aku.ADIDAS, ALAN DELON, CHOPART dan yg terbaru ORIENT. Salah bapak aku jugak. Menurunkan minat ini kepada aku. Ikutkan aku lebih minat kumpul setem.
Satu set majalah dan jugak karya ilmiah tentang camera. Daripada aku membakar duit membeli rokok.wlaupun beli jua..
Beberapa lense dari jenama Sigma dan juga CANON. Kegunaan: memikat gadis
Satu set joran berjenama ABU GARSIA. Walaupun dia ABU tetapi ia jenama USA.
Yg terakhir tiket ke Istana Budaya. Baru sahaja berjinak-jinak. Walaupun darah seni itu sudah lama dalam diri aku.


p/s: HAdi dan encik DUgg. jgn lah kalian memaki aku dgn karya aku yg agak2 fak ini.haha

1 comment:

Anonymous said...

Jgn kerana ko semakin hensem.. ko pun nk jd takbur.. nak amik gambar awek cun je.. cantik tuh subjektif.. aku pun cantik gak.. walaupun ramai yg menafikan..