Sunday, March 22, 2009

Mari menaging

10 Perkara Yang Orang Tak Tahu Pasal Aku

1. Tak makan durian

2. Suka tidur kat lantai

3. Sangat sensative

4. Bersifat sangat melindungi

5. Sangat tipikal

6. Biasanya drive tak pakai kasut

7. Bos yang baik.haha

8. Bila tengok senja kekadang boleh sebak (buruk.jgn tiru)

9. Suka duduk rumah

10. Ada satu org tu cakap aku manja. Betul kah??

Cukup la. Entah betul idak.aku pun tak tau.
Sape berani buat la. Yang wajib buat:
Erna a.k.a mami J, Azam, Hadi ultra melayu, Arip next top model, asun sempurna, Ejan dayak, MissZahrah, ilma lowyer

17 comments:

NO SUPrises said...

entri ini kurang jiwang dari yang sebelumnya

Saif Al-Hafsham said...

cuba mau lari sedikit dari jiwa runtun.
dah buat blum?

MissZahrah said...

urm...first of all, daku begitu terharu kerna namaku ter"list" disini....*wink2*....daku xreti snanye...adakah kena iyakn atau komen??xfaham...tp try je la....huuu...Tak makan durian...xmenarik...kerna daku suka...nyum...tp bagus gk...xla busuk kentutnya...ngeee....Suka tidur kat lantai...urm...xelok la utk kesihatan...ada plajar matrik kami dulu meninggal gara2 tdo atas lantai....Sangat sensitive...urm...menarik...kerna kalo xsensitip tu xda prasaan la pulak...huuu...Bersifat sangat melindungi...bagus banget...ni dh berpunya lu neh..??hahah...if tanya gal mmg la suka yg melindungi...sangat tipikal...in the sense of wut???Biasanya drive tak pakai kasut...yeke???menarikje...cm my dad slalu wt...ngeeee...Bos yang baik...??"other oriented" lah ni...??Bila tengok senja kekadang boleh sebak....senja??apakah maksudmu?urm..best la...sentimental....Suka duduk rumah...bagus...senang jaga...ngeee....Ada satu org tu cakap aku manja...betulka?urm dr cara kamu tulis, mungkin juga.....

urm...betulkah cara daku menagging ini??jika slh, tlg perbetul....*wink2*

MissZahrah said...

pembetulan..berpunya lu>berpunya lum....

Erna Masfiza said...

Saiful single mingle and available.. hangat di pasaran.. sapa berani..ngorat la.. huhuhuu..

Anonymous said...

tak berani aku.,.

MissZahrah said...

haha...kak erna...saja je...tp nape ckp kalo sapa berani??adakah beliau seorg yg menakutkn atau apa?

Ilmapung said...

Ko tagged aku LOWyer. Tang mana yang aku LOWnyer?

Amaran: Ejan jgn reply komen aku nih. Just Shut Ur Mouth..

Mohd Syabandi said...

Sory aku nyebok jap!

Aku setuju ko mmg jiwang tapi bab manja nie kena selidik dulu betul ker?

GombakRock said...

aku tak paham ar...kau suro buat ape??...lagipun sape ultra melayu?? tentang manja tu aku setuju yg kau ni manja...manja macam babun..haha..

Saif Al-Hafsham said...

tlg jgn katakan aku manja or jiwang.merepek la korang ni..

dukeskywalker said...

Manja? Betul la kot. Sbb ayat dia "ada satu orang tu cakap.." so mmg manja ni takde kene mengena dgn orang lain melainkan "ada satu orang tu" yang kita pun mungkin tahu, mungkin tidak tahu siapa gerangan nya..

pon semakin berani mengekspresi kan diri nya kebelakangan ni..

satu perubahan.

NO SUPrises said...

sori sepol aku xbuat...

manja konon...

nak buat2 sensitif la tu...

MissZahrah said...

stuju dgn dukeskywalker...so, shapakah gerangan "satu org itu"?... =) neway, ngapakah jiwamu runtum?<--soalan wajib jwb...haaa

MissZahrah said...

daku da wt...sila lawat blogku ya.. =)

MissZahrah said...
This comment has been removed by the author.
Adheen Louis said...

# 6. yes , first thing i notice, and i was like..oo thats weird..LOL..

#10. AGREE