Friday, March 27, 2009

Aku perlu Doa.

Ramai orang tanya aku kenapa entri bulan ini agak sedih. Aku pun tak tau nak jawab macam mana.

Mungkin jugak macam2 terjadi pada bulan ni. Sedikit sebanyak mempengaruhi cara penulisan aku.

Secara logiknya kalau kita gembira gaya penulisan biasanya akan kelakar ataupun hepi

Kalau kita sedih, kecewa dan insaf gaya penulisan kita biasanya lebih sentimental dan runtun. Dan aku sudah sangat2 penat. Terlalu memikirkan. Bisa kena brain tumor.

Kalau ALLAH dah katakana Kun faya kun..aku sebagai insan kena redha.

Beri aku sedikit masa. Aku tengah sesuaikan diri dengan keadaan baru. InsyaALLAH tidak lama.

Aku mohon seminggu untuk menutup blog ini.

Semua. Doakan aku. Doakan Redupku..


p/s: Tadi mak aku tanya kenapa muka nampak runsing.Aku diam. Aku rasa dia paham. Mak cakap susah2 sgt hujung tahun berhenti kerja. Pergi UK. Sambung buat master. Aku mintak tempoh sebulan untuk fikir. Tapi yg nyata apa lagi yg tinggal untuk aku di Malaysia ni..

4 comments:

Alcapone said...

wahai saif..berdoalah kamu untuk aku sekali..

dukeskywalker said...

dah la tak datang badminton.. tkpe² aku rasa ahli² yg lain pon faham yg ko perlu kan masa bersendirian..

UK? go for it !! bila dah pandai, tabur balik bakti di negara mu.

Anonymous said...

alahai pol..apa dh jd ngan hg??baru mlm tu aku dgq gelak tawa hg..tu la hg..slalu ngata aku..hehhe..hg nk p UK?bgs2..bawak aku skali..hehe..

Saif Al-Hafsham said...

alcapone@asun sempurna: baiklah..

Duke: tq for understanding

Anon@azahra: gelak+tawa+suram=sempurna