Wednesday, October 7, 2009

Kenangan Dan Impian.

---------


Sepanjang hidup aku baru 2 kali aku rasa apa tu sambut harijadi. First time pada tahun 2006. Akak aku bt suprise kat aku. Masa tu aku final year kat UIA. Dia tepon suh aku ngn Sudiana dtg umah dia kata ada makan2..Sampai je sana aku tgk sepupu aku ada. Kwan aku pun ada.Pelik..Last skali keluar sebijik kek di sertai dgn nyayian hepi besday. alaa mcm dln tv tu.

Tak penah2 dapat suprise mau tak terkejut aku.

Kali kedua pada tahun lepas. Kali ni kawan2 yg bikin suprise. Yela masa tu tak ramai yg kawin lg. Baru 2 org dari 10 org. Tahun lepas tu budak2 ni buat kat tempat karaoke. Aku pelik juga Pak Itam tepon aku masa aku kat opis ajak pegi karaoke. Katanya semua jin2 akan dtg. Yg aku pelik bini member2 aku lepas pulak diaorng keluar. Yelah suami pergi karaoke. Tidakkah menimbulkan curiga.



Tahun ni dan awal tahun depan kesemua budak2 dlm gambar ni akan dan telah pun berkahwin. Ada yg akan kawin dgn pilihan dari zaman U dan ada yg akan kawin dgn rakan satu opis.. Jadi sape yg tinggal sila angkat tangan..lalalala..

Aku tau mesti dah takde suprise lg kat aku kali ni. Kalu ada yg nak buat pun harap di inform secara formal. Aku tak mau lagi badan ngn muka aku penuh dgn kek.





****************************************



cantek tak kasut ni...?
-





bagaimana pula dgn kasut ini...?
--



kasut ini...?

--

Sebulan dari sekarang aku harap ada la yg sudi beli salah satu dari kasut di atas ni untuk aku.
Aku minat sungguh dgn LACOSTE ni. Nak beli xde duit. Itu hari dah nak beli tp tak kesampaian.


Tolonglah kepada semua rakyat Malaysia yg baca entri ini. Aku seru untuk penuhi impian aku.haha




aku janji akan jadi insan yang lebih sopan.


*wink2*


---






9 comments:

faryhah said...

hehe..patotla suh aku bace..nk hint aku rupanya..sini ade gak brand tuh..aku xsure murah ke x nk compare msia..aritu aku nmpk sticker2 70% sale luar dia..ahahaha..menarik je tp aku x pg.. ;p

nor azzahra said...

sejak bila hg peminat lacoste ni..carefull..ada tuh pig skin..kang terkena b1n1 laxx..haha..

NO SUPrises said...

xmahal pun skrg ada sale.
g kat pvillion

The story of Saif Al-Hafsham said...

faryhah: teringin jugak aku pakai lacoste dari tashkent,uzbek..hehe

azahra: sudah pandai mengaku diri nmpak.

Azam: beza menerima hadiah dan membeli.feeling dia lain.haha

~miss-lala-comot~ said...

kasut itu chantek.
sekian.

ct sakinah said...

tunggu kak ida fly br boley pesan byk2..
wat sementara pkai kasut cap gombak dlu..
hehe...

The story of Saif Al-Hafsham said...

lala:

kasut itu mmg chantek banget.

sakinah:

nak tgu kak ida fly lambat lg la..
kasut gombak kurang style.

Mohd Syabandi said...

Aku akan beli kat hg kalau diskaun 90%, Insyaallah...

Brother`mon said...

sabaq pon sabaq...