Wednesday, January 6, 2010

Cubaan Kelima.

----


ini cubaan kelima aku untuk menulis. harap lepas ni bleh tekan PUBLISH POST.



Dah lama sangat tak menulis. Aku tengok hari-hari ramai je yang klik. Tapi takde entri baru. Abis semua orang tetipu.haha.


Banyak benda yang terjadi dalam seminggu dua ni. Aku pun baru je balik dari Singapura. Namun aku dah siapkan beberapa entri untuk di publish. Tapi kat sini macam biasa aku letakkan tajuk dulu. Macam biasa..Tunggu lah.


1. Atuk..kini lenyap jadi sepi.

2. Singapura vs Malaysia



3. Qaseh sudah di baptist

4. Memiliki CINTA SEMPURNA.






---









Ini adalah gambar ketika hari terakhir di singapura. Org cakap mohon restu tuhan singa kat belakang tu biasanya makbul.





------

8 comments:

yazliana said...

pon..kata p tabligh..nk mohon kt tuhan singa tu wat pa...

N a d i a said...

Tak tertipu pasal tau tak update. haha.

Baik,

Akan tunggu entry yg berikutnya
dgn penuh kesabaran.

Mental Phobia said...

kim salam kat ketua paderi Singapore

The story of Saif Al-Hafsham said...

yaz: p tabligh la tu.dlm masa yg sama aku nak uji kehandalan tuhan singa tu.

nadia: tunggu sabar-sabar tau.

daus: paderi tu jawab shalom.

~miss-lala-comot~ said...

memiliki CINTA SEMPURNA.

tunggu yang itu.
tapi pasti yang terakhir muncul.
dah tau dah taktik bagi orang klik banyak2 kat page abg!

NO SUPrises said...

malu UIA kau g sane sembah singa...

The story of Saif Al-Hafsham said...

lala: bkn la dik.mentang2 la dah nak bercouple byk songeh ek. abg biasa letak byk tajuk dulu supaya abg tau ape nak tulis.tp dlm byk2 tajuk tu satu je yg betol2 akan publish.yg lain dummy je.haha

tp yg tajuk memiliki CINTA SEMPURNA agak getar sket nak publish. tp abg tau ramai tgu yg itu.

azam: hanya yg grad UIA saja yg mampu berdepan tuhan singa.haha

The story of Saif As-Syaitan said...

Org cakap mohon restu tuhan singa kat belakang tu biasanya makbul.Gila aku dh syirik ni...