Monday, April 20, 2009

Hari itu..

Di satu pagi sesudah subuh...


" Ape yang kamu nak dari aku. Aku tak mampu nak janjikan apa-apa dengan kamu. Hati aku bukan untuk kamu"

Dan dia menjawab... " Saya cuma mahu menanti awak di depan pintu. Menunggu awak pulang kerja. kemudian kita solat sama-sama. Saya nak awak jadi imam saya..."

aku: * speechless *

- tak penah terpikir aku akan dapat jawapan mcm ni..haih ape lagi yg aku mau..masih menunggu hidayah mungkin.

15 comments:

Kudu Bin Abdul said...

elok lah tu, kawen la cepat².

Anonymous said...

“Daripada Nabi SAW, Baginda bersabda: Dikahwini wanita kerana empat perkara, iaitu kerana hartanya, kerana keturunannya, kerana kecantikannya dan kerana agamanya. Oleh itu utamakanlah wanita yang beragama nescaya kamu akan beruntung.”

:)

Anonymous said...

sambung:

- renung2kan & slamat beramal..

Saif Al-Hafsham said...

Kudu bin Abdul: entah la.hati bkn bleh dipaksa

Anon: Benar sekali..terima kaseh kerana mengingatkan sy.

Mohd Jalizan Ibrahim said...

Dah ..esok lamar jer..

Tapi nak jadi imam , surah lazim hafal x????

MissZahrah said...

haih....ape lg yg dimahukan..??tp benar juga ya...hati bkn nuley dipaksa.....tp syg buley dipupuk....terima dia kerna cintanya pd yg Esa.... =)

MissZahrah said...

psssttt...canteq gambar yg diatas inih....3 bintang.... =)

dukeskywalker said...

Rocky Bru's blog reached 10mil hits.
Blog ni boleh bagi saingan..

Anonymous said...

aku pelikla ko PON.. puas aku bc kat blog ni.. antara ko n redup..??? cam men tarik tali.. ko suke, die x.. die suke, ko x..

ape kes beb!

hati sape yg xble pakse? ko ke redup????

Saif Al-Hafsham said...

Anon:
mana mungkin aku menolak redup.dia BIDADARI dari tuhan untuk aku.

Namun tuhan datangkan seorang lg untuk menguji aku. yang mana aku terharu dgn jawapan dia..Aku serba salah beb.

LOL said...

kalau ko xnak.. pass redup kat aku.
aku pun kesunyian jugak! sbb tuh aku bc blog ney.
cau dulu mkn!

Saif Al-Hafsham said...

pas redup??
aku tumbuk tulang rusuk ko nanti.
cari sendiri.ramai lg gadis2 di luar sana.

susah payah aku doa..haih..

a.fren.of.redup said...

hihihi.. lucky si redup tu.
kalau ko dpt redup tu, jaga dia elok2. kalau x, tau la nasib ko.
tackle her wif ur keikhlasan dan kejujuran. dats all she needs right now.

redupnye mak tiri said...

ape lg....cepat2la bertindak!!!!!!!!!!!1

Saif Al-Hafsham said...

a.fren.of.redup:
redup told me bout you.anyway thanks for viewing.

InsyaAllah kalau Allah bg peluang aku akan jaga dia sebaik mungkin.dia sudah pun berada di satu bahagian hati aku.anugerah.. doakan aku ya!

redupnye mak tiri:
sy tak mampu nak janjikan pape kat dia.cumanya sy akan bt yg terbaik untuk dia.menjaga dia selagi tuhan izinkan.