Sunday, April 19, 2009

Berwajah Baru Sekejap

Aku tukar sebentar kulit depan blog aku. Sblm ni pun ada niat nak tukar. Hari ni baru kesampaian. Mane la tau. Blog ni pun dah tak lama..

10 comments:

Louis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
louisadheen said...

wajah baru disebalik yg lama

Reply to your Header front page ;)

Tuhan: di hati mu wpun kau tidak menyintainya ..Dia tetap disitu..Menyayangi Mu

Hati: hati yg selalu menipu minda kerana hati yg suka cinta, tapi cinta tidak kenal hati..

Jiwa & rasa; bercampur sbab yg lalu & yg kini..sampai yg kini..kau rasa sangsi..Lawan semua itu..

Kosong: "Kosong yg kurasakan, kau telah tinggal dihati ku"-Kosong,Dewa-

Mati: & hidup di tgn tuhan...


Dari,
Adheen Louis

Disclaimer: Jgan perasan bila bace! hehe :p

Mohd Syabandi said...

Baru nampak confident sikit bro!

dukeskywalker said...

Comment deleted This post has been removed by a blog administrator.

Mohd Jalizan Ibrahim said...

jgn kata blog kau yg dah x lama .
Kalu kau sndiri pun dah x lama pun OK ..
hahahaha

Erna Masfiza said...

pasai apa tak lama..? sbb tak ada peminat nak baca ka..? huh..

Alcapone said...

mcm kat karok alamanda je..

Ayu Fafa said...

helo helo.
dah ajak org buat blog.
jgn dia lak tutup blog.
sifu masih diperlukan!

ladyez said...

Tuhan|hati|jiwa|rasa|kosong|mati

" TUHAN, ko menciptakan HATI, hati yang mempunyai JIWA, jiwa kasih yang bukan RASA KOSONG seperti MATInya perasaan cinta.."

Saif Al-Hafsham said...

ayu: sy cuba.anyway cantek gambar.sape amek?

Ladyez:TQ for the lovely words.indah sgt.