Saturday, May 23, 2009

Terima Kasih specifik

Kepada pembaca2 invisible gua:

Terima kasih yg membaca dari Lumut. (dgrnya nak dtg KL..)

Terima kasih yg membaca dari Sungai Buloh..

Terima kasih yg membaca dari PJ dan sekitar LRT Universiti

Terima kasih yg membaca dari Shah Alam..

Terima kasih yg membaca dari Kuala Selangor..

Terima kasih yg membaca dari beberapa opis di sekitar kotaraya Kuala Lumpur

Terima kasih kepada student Malaysia dari Santa Barbara US

Terima kasih kepada student malaysia dari Melbourne Australia

Terima kasih kepada student malaysia dari Tokyo Japan

Terima kasih yg membaca dari sabah (bila mau pulang KL)

Dan tak lupa kepada puak-puak bertelagah huthu dan tutsi dari Rwanda. (Buchanan i mean you bro!)

Ada lg tak yg gua tertinggal?

aku rasa aku dah takde idea nak menulis. dah tak ada jiwa. nak cite ape lg. cite pun dah abis..
terima kasih singgah. korang bleh la singgah ke tempat lain plak..

1 comment:

bieby said...

HAih... Kacau jiwa kawan aku nie... Lek la babe... u will be find... Soon.. its only a matter of time la... Jgn difikirkan sgt...