Sunday, May 3, 2009

Selamat Tinggal..



Maka keputusan pun telah di buat..



Ada sesape nak beli rumah aku?
Kondominium di Selayang. Harga aku buka RM 260,000



Selamat tinggal semua. Minta maaf dari aku. Aku tak dapat penuhi permintaan semua orang.

Aku sayang kamu semua! Doakan aku kuat ya..



Jika aku berjalan dan menoleh.. aku tetap senyum

Kamulah kenangan terindah yang pernah aku miliki..

TAMAT.

21 comments:

GombakRock said...

so long..godspeed...fi amanillah...

-AHK ABC 510 MCIIUM '00

Saif Al-Hafsham said...

GombakRock:

AHK ABC 510 MCIIUM '00 - aku pasti xkan lupakan matri UIA.
mana mungkin aku lupa...

Kieng Meng said...

jgn pergi..please..

Erna Masfiza said...

Kalau itu yg terbaik tuk hg better hg p..tp aku tak percaya ini keluaq dari mulut hg.ini bkn Saifoel yg aku kenal.

Hg dah cuba betui2 ka?wei yg aku tau hg ni keras kepala.biasanya hg akan cuba sampai dapat.try la lg..wake up la bro.xpayah p la sampai UK tu

bieby said...

Saifoel Hafsham,

Kau yakin ini adalah keputusan?

Pada aku ini bukan keputusan, tapi ini adalah satu tindakan akibat perasaan hampa dan terkilan...

Pergi itu untuk apa? Mencari ketenangan atau membawa kehampaan?

Sekiranya kau pergi, kau yakin kau akan tenang? Happy?

Wahai kawan ku,
Ramai lagi yang "terang" menanti dan menyayangi kau kalau "redup" tu pergi... yang penting kau tidak boleh berhenti mencari dan terus mencari...

Sesungguhnya aku sebagai kawan mu sangat tidak suka dengan keputusan ini...

Saif Al-Hafsham said...

kawan2 TI ku..haih..

kieng Meng:
entah..

Erna:
hg pun tau camana serius aku cuba

Bieby:
Aku tak yakin..
Tapi aku tau ini yg terbaik untuk semua.
Tidak ada apa yg boleh aku buat lg bieby..

Anonymous said...

mengarut!!!

Anonymous said...

lari dari kenyataan atau takdir? bukan jalan penyelesaian nya.

psiko said...

yeke serius coba..???

dah dpt kate tidak dr 'redup'?
ataupun bkn redup yg ditunggu... tetapi org lain...??

masih keliru? org ke2 or redup?

terus wat keputusan cemni?
suke wat assumption sendiri..

haih...

Saif Al-Hafsham said...

psiko:

Nape marah sgt..kalau kamu perempuan cuba berada di tempat aku.cuba sekali merasa ape yg aku rasa.cuba pk sekali nape aku bertindak mcm tu..

tidak penah ada org ke-2.hanya kamu.

bieby said...

Redhalah...

Anonymous said...

poyo la hang...bikin malu org penang je...kembalilah kepada al-quran dan hadith....

Mohd Jalizan Ibrahim said...

bye.....

dukeskywalker said...

Haha. Ramai siot org komen. Semakin nak tutup, semakin ramai plak yg mengikuti. Bak kata org omputeh, "An Irishman is the only man in the world who will step over the bodies of a dozen naked women to get to a bottle of stout."

redup said...

kamu tau saya tidak akan menghalang kamu pergi.

biar takdir yang menentukan nasib kite saifoel.Kamu juga yang mengajar saya 3 benda itu: USAHA, DOA, TAWAKKAL. kamu sudah berusaha dan berdoa..tawakkal sahaja k.

jodoh pertemuan ditangan tuhan.siapalah kite untuk mengubahnya.

Jika benar jodohmu bersama ku, sejauh mana kamu berlari..kite tetap disatukan dengan kuasa-Nya.
tetapi jika saya bukan jodohmu, sedekat mana pon kite...hati kite takkan bersatu.Itulah kuasa Allah.

Percaya kepada Tuhan saifoel, n u will be just fine. i know u will.
take care!

Anonymous said...

akhirnya redup berkata-kata..

dukeskywalker said...

Redup said thaatt??
Dejavu la plak aku rasa..

Yelah, cuaca pon sepoi sepoi bahasa jer..

Anonymous said...

sungguh redup kata2 itu....
seredup mata yang memandang....
sesejuk hati yang melihat...
setenang lidah yang berbicara....

teruskan usahamau...
perbanyakkan doamu...
pertingkatkan tawakkalmu...

kembalilah kepada Al-Quran & Al-Hadith...

cikon said...

errr???hmmm??ooo...icc..patutla..

arip the next top model said...

ini bukanlah pengakhiran...tapi satu permulaaan untuk sesuatu yang lebih baik...harapnye begitulah....aminn

Myza G said...

aku sedih.aku nangish klau kau jauh dari aku :( . kaulah cinta hatiku, saifoel.