Friday, December 11, 2009

2 Lagu untuk satu kisah hidup.

-----

Aku Manusia Lemah - Selalu Terjatuh - Berbeda Aku Dari Mu - Kau Berdiri Teguh - Aku Serba Tiada - Aku Kekurangan

Dan Bila Kau Tiba - Aku Hilang Dari Kewujudan - Sempurnanya Sifatmu - Tulusnya Hatimu - Jujurnya Niatmu - Tingginya Kesabaranmu

Lepaskanlah Diriku - Kerna Aku Tak Mampu - Tuk Menanggung - Sebuah Cinta Sempurna - Darimuu - Darimuuu...Oahh...

Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu - Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku - Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua - Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo

Sempurnanya Sifatmu - Tulusnya Hatimu - Jujurnya Niatmu - Tingginya Kesabaranmu - Lepaskanlah Diriku - Kerna Aku Tak Mampu - Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna - Darimuu - Darimuuu...Oahh...

---------------

Berlalulah hari demi hari - Sayunya hatiku ini - Takku sangka kau di sisi - Baju kurung putih berseri...Ayu - Semadikanlah selamanya - Yang teristimewa - Keayuanmu

Kaulah mawarku kaulah yang satu - Memberikanku sebutir harapan keikhlasan - Tanpamu diriku tenggelam - Siang malam ku hanyut di dalam khayalan - Tak mudah ku melupakanmu

Dalam dirimu penuh kelembutan - Semakin hari makin rinduku padamu..

Tanpamu ku sayu - Terkenang kembali sewaktu pertemuan dulu...

Ayunya senyumanmu - Ayunya sentuhanmu - Semadikanlah selamanya...

Yang teristimewa - Selama-lamanya...

Keayuanmu....Keayuanmu

-

I need no comments here.pls

-

-----------------------

1 comment:

nor azzahra said...
This comment has been removed by a blog administrator.