Wednesday, August 5, 2009

Aryana Natasha..dari lensa aku.


aku ada ketika umurnya baru mencecah 2 hari..
lensa pertama yg dia lihat adalah dari aku.






aku ada untuk merakam ketika hari dia di cukur jambul..




Aku ada ketika dia sedang dimandikan neneknya..






aku ada ketika saat dia bangun dari tidur..






aku ada untuk melihat dia membesar...



Cuma aku harap kau tidak la besar sangat sampai darjah 1.
Mungkin ketika itu kamu sudah matang dan mampu bertanya soalan kritis seperti..


Kenapa uncle Saifoel tak kawin lagi?
Rupa agak kacak.

-

6 comments:

Anonymous said...

pagi2 baca blog ko, mula2 bc ingat boleh dpt inspirasi. tp perenggan akhir buat aku terkesima. tahniah pon, lu berjaya bawa komedi dlm entry lu.

The story of Saif Al-Hafsham said...

sial lu.gua serius dalam bercerita.lu bleh ingat komedi lak.

Pak Sheikh said...

kalau rupa mu kacak.. knp ko tidak memiliki walaupun sekuntum bunga.. aku heran tetapi tidak pelik. Dg rupa mu itu, bangla jual karpet ku rasa lebih kacak. Dg perut mu itu, ku rasa mamak tebar roti canai lebih mantap & sasa.

The story of Saif Al-Hafsham said...

pak sheikh,

ko jgn lupa daratan.ingat bagaimana aku kutip ko dari longkang.bawak ko balik cuci ko..bg ko pendidikan dan kemewahan..

Mohd Jalizan Ibrahim said...

Pon..jawab kan saje..

"kerana pakcik terlalu sempurna'

bieby said...

POn, ko mmg ada bakat wat lawak lah.. terhibur aku dgn lawak ko nih.. huahahahaha...

Klu ko susah2 nk cari jwpn, ko guna je lah jwpn Jalizan tuh..