Saturday, August 22, 2009

Hijab Tuhan Untuk Mereka

--------------------------


Jauh sudah perjalanan mencari hijab mana yang di izin tuhan. Dalam proses mencari bahagia ini tewas sudah menjadi perkara biasa. Yang kalah akan pergi mati. Yang kuat dan tabah akan terus bangun dan mara.

Kadang-kadang terpikir jugak kenapa manusia bleh bertindak sebegitu jauh. Ape yang dia nampak yg org lain tak nampak..

future mungkin..?

*haih*

aku bukan cakap kat sesiapa pun.
ini untuk aku!

ya aku...
si bangsat yang cuba berubah menjadi malaikat.

ana qalas ya sadiqi..
qalas.

lalalala..


--------------

6 comments:

Brader John said...

salam

di mana entri entri sinis dan puitis dari pemunya blog ini?

aku difahamkan sangat sibuk...
apa pun aku tetap menanti dgn penuh sabar..walau belum ada entri yang membuatkan aku berkunjung sehari 5 kali...

The story of Saif Al-Hafsham said...

jiwa mati mungkin.

dulu aku menulis sbb satu benda.skang aku dah xde benda nak tulis..

Pendekar Jagung said...

jiwa tidak mati...jiwa terus hidup selagi darah mengalir...

tulis saja tentang politikus dan sebagainya..aku rindu entri di blog ini

The story of Saif Al-Hafsham said...

Pendekar Jagung..,

entah sape2 la ko ni. Takde ke nama yg lebih sedap lg.

sedap ayat ko pasal jiwa yg tidak mati itu.gua salute lu.

aku dah takde idea nak tulis.pernah tak ko pegi ke tempat yg sesak tp ko rasa ko sorang je kat situ.

aku tgh rasa benda tu skang.

Pendekar Jagung said...

dimana hendak tumpah kuah kalau tidak ke nasi.

ibarat mamak dan nasik kandar, mmg tak dapat dipisahkan..

jiwa perlu ruang untuk tenang, jiwa perlu ruang untuk rasa lapang. mungkin dulu jiwa itu penuh dan penah alpa...

sekian saja

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇